Newsletter

Evenimente recente

Nu exista evenimente

Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Descrierea şi obiectivul proiectului

Perioada de sustenabilitate 2012 - 2017

In perioada 2012-2017 vom continua sa sustinem si sa implementam proiectul demarat in 2010, cu resurse si capabilitati proprii. Obiectivul general al proiectului se mentine, el constand în crearea, sprijinirea, consolidarea şi promovarea unei culturi antreprenoriale şi manageriale capabile să accelereze iniţierea de afaceri de succes şi să mărească competitivitatea IMM-urilor şi a microîntreprinderilor din cele 3 regiuni implicate în proiect.

Inca de la inceput, proiectul şi-a propus să asigure formarea de noi antreprenori şi profesionişti, cu un grad mare de adaptabilitate pe piaţa muncii, care să îşi poată promova şi materializa ideile de afaceri. Continuam, si in perioada urmatoare, sa activam in vederea susţinerii ideilor de afaceri ale noilor antreprenori şi a sustinerii acestora în vederea concretizarii acestor idei în afaceri de succes.

Pentru detalii suplimentare, ne puteti contacta.

Perioada de implementare 2010 - 2012

APT – Antreprenoriat performant prin training şi consiliere

Programul "APT - Antreprenoriat performant prin training şi consiliere" este organizat de Brand Academy împreună cu partenerii săi şi oferă training şi consiliere în management şi antreprenoriat persoanelor care doresc să îşi deschidă o afacere şi antreprenorilor. 

Proiectul "APT - Antreprenoriat performant prin training şi consiliere" este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 (POSDRU), axa prioritară 3 "Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi ntreprinderilor", domeniul major de intervenţie 3.1 "Promovarea culturii antreprenoriale". Proiectul "APT - Antreprenoriat performant prin training şi consiliere" se desfăşoară pe o perioadă de 24 de luni, până în august 2012 şi oferă sesiuni de instruire pentru 720 de cursanţi şi 150 de companii existente din trei regiuni de dezvoltare. 

Obiectivul general al proiectului constă în crearea, sprijinirea, consolidarea şi promovarea unei culturi antreprenoriale şi manageriale capabile să accelereze iniţierea de afaceri de succes şi să mărească competitivitatea IMM-urilor şi a microîntreprinderilor din cele 3 regiuni implicate în proiect. Proiectul îşi propune să asigure formarea de noi antreprenori şi profesionişti, cu un grad mare de adaptabilitate pe piaţa muncii, care să îşi poată promova şi materializa ideile de afaceri. Proiectul susţine ideile de afaceri ale noilor antreprenori şi îi ajută pe aceştia să le concretizeze în afaceri de succes. 

În cadrul proiectului se vor realiza 3 centre în Bucureşti, Galaţi şi Craiova pentru sprijinirea antreprenoriatului din cele 3 regiuni de dezvoltare corespunzătoare: Bucureşti - Ilfov, Sud-Est şi Sud Vest. Aceste centre vor găzdui sesiunile de instruire, seminariile şi acţiunile de consiliere. În acelaşi timp, centrele vor funcţiona ca baze de susţinere logistică gratuită, punând la dispoziţa noilor antreprenori câte 10 birouri complet utilate, un secretariat comun, o sală de întâlniri, precum şi infrastructura completă de tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor. 

Sesiunile de instruire sunt susţinute pe două teme principale - Dezvoltarea competenţelor manageriale şi Dezvoltarea competenţelor antreprenoriale – şi abordează exhaustiv aspecte de interes teoretice şi concrete din management, dezvoltarea afacerilor, marketing, vânzări, achiziţii, resurse umane şi legislaţie. 

Pe parcursul celor 24 de luni vor fi oferite sesiuni de consiliere pentru 720 de persoane din rândul antreprenorilor, al celor care doresc să pornească afacerea proprie, şi pentru 150 de microintreprinderi şi IMM-uri. 

Proiectul include şi 6 campanii de informare şi promovare a culturii antreprenoriale la nivelul celor trei regiuni, precum şi realizarea unui portal informatic (www.fiiantreprenor.ro). Acesta va constitui un instrument esenţial pentru viitorii antreprenori şi va cuprinde calendarul activităţilor desfăşurate în proiect, precum şi o bibliotecă cu resurse şi informaţii utile, din domeniul financiar, legislativ, resurse umane, management şi antreprenoriat.

Vezi Brosura "Fii antreprenor!"